top of page
  • תמונת הסופר/תdoritdan10

צ'אקרה שישית – אג'נה AJANA

עודכן: 4 בפבר׳ 2022


כינוי: צ'אקרת העין השלישית

צבע: כחול כהה עד סגול

אלמנט השולט בצ'אקרה זו: אתר

חוש הקשור בצ'אקרה זו: אינטואיציה – החוש השישי העל חושי

מיקום הצ'אקרה: בין הגבות


אינטואיציה

צ'אקרה שישית שביעית ושמינית, הן מעל האלמנטים הבסיסיים. נכון, אנחנו מתייחסים לשבע צ'אקרות התחומות באזור הגוף הפיזי, הצ'אקרה השמינית הינה אסטראלית וסובבת את כל הגוף ההילה.

צ'אקרה שישית קשורה באינטלקט ובאינטואיציה, בתפיסה ובדמיון. זהו מרכז הפיקוד הממונה על המודעות והיכולות המנטאליות השונות כמו זיכרון, ידע וכוח רצון. צ'אקרה זו מחברת אותנו אל התת מודע, האינטליגנציה והיכולת להבין תובנות קוסמיות ומסרים, הרמוניה, רצון לתחושת שלמות פנימית ושלמות עם היקום. בנוסף, צ'אקרת העין השלישית מאזנת בין שתי האונות, בין הרגש וההיגיון.


המיקום של הצ'אקרה השישית בבלוטת יותרת המוח מהווה מרכז שאליו מתחברים ערוצי אנרגיה מרכזיים, מרכז אנרגטי שהוא האינטואיציה כלומר הכוח לדעת, להרגיש ולהבין. זה המקום שרואה מה ששתי העניים לא רואות, הוא רואה מעבר לנראה ,לכן נקרא העין השלישית. העיניים נותנות מימד והעין השלישית נותנת עומק.


צ'אקרה זו היא מרכז הפיקוד, מפקדת על מערכת העצבים, קשורה באיזון ההורמונלי ואיזון הבלוטות בגוף וכמו כן, גם על איזון רגשי ורוממות הרוח. כאשר צ'אקרה זו מאוזנת אנו מסוגלים ליצור את המציאות של עצמנו, של המחשבות והאמונות שלנו וכך להגשים את עצמנו באופן מעשי למצוא את האמת שלנו ולפעול דרכה ללא דואליות.


כשצ'אקרה זו מאוזנת יש לנו יכולת חשיבה אינטואיטיבית ותפיסה על חושית הממקדת אותנו ומקדמת אותנו להגשמה עצמית. צ'אקרה זו היא המודעות הקיומית, השראה רוחנית, שלמות של האי שלמות, יכולת אינטלקטואלית מורחבת ובהירות מחשבתית מוסר וקשר חברתי טוב.


כשצ'אקרה זו לא באיזון שאלות על הקיום, על מהות ומשמעות החיים נשארות בתחום המציאות הקיימת. גם כאשר קיימת תפיסה רוחנית היא עלולה להיות רק על פני השטח מבלי ליצור התחייבות אמיתית לחוקי הטבע ומתבטאת בפנטזיות והתמכרות רוחנית.


בעיות פיזיולוגיות נפוצות:

דיכאון, בעיות בעניים, ראייה לא טובה ובעיות הורמונליות.


לאיזון צ'אקרת העין השלישית:

שמנים אתרים: עשב לימון, קג'פוט וויילט

מזונות: תפו"א סגול, דובדבן שחור, ענבים שחורים, שזיפים סגולים, חצילים, לפת וכרוב אדום

תבלינים: מרווה, לבנדר, לענה, מנטה ולימון









377 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page