אנטי אייג'ינג וויטמין D

ויטמין D חשוב לספיגת הסידן בעצמות ולשמירה על חידוש רקמת העצם. 

 

לא רק לבריאות העצם ויטמין D חשוב, כי אם גם למניעת סרטן, אוסטיופרוזיס, סכרת ועוד.

 

 

ויטמין D מסונטז באופן טבעי בגוף שלנו דרך קרני השמש. אז איך זה שבמדינה שטופת שמש ברוב ימות השנה 30% מהתושבים נמצאו בחוסר של ויטמין D?

 

אורח החיים המודרני גורם להימנעות מחשיפה לשמש בעבודה משרדית, ישיבה במקומות ממוזגים, תכשירי קוסמטיקה המונעים חדירת קרני שמש דרך העור.

הילדים שלנו שוהים שעות רבות מידי מול מחשב או טלוויזיה בחדר סגור וממוזג במקום לשחק בחוץ ולנשום אוויר צח.

 

לשמחתנו, אפשר לצרוך ויטמין D גם דרך המזון. מזונות כגון כבד, שמן דגים, שומן חלב, ביצים, פטריות מסוג שיטאקי טרי או מיובש, שמרים, נבטים, זרעי חמנייה ועוד.

ויטמין D ייספג טוב במיוחד אם נאכל אותו עם שומנים בריאים לדוגמא בתוספת שמן זית.

 

לסיכום, צאו לשמש כל יום כ- 20 דקות ותקבלו ויטמין D ומצב הרוח טוב, בחינם מהטבע.

 

למאמר אודות אנטי אייג'ינג לחצו כאן

 

 

Share on Facebook
Please reload